diumenge, 12 d’abril del 2009

Sortida a Ullastrell

Abans de reprendre la marxa, posant amb la bici de l'Àlex.

La pandilla bocadillera del C.E.Picornell... :-)

Justin a l'ataquerrr i Dani que no es creu el que està fent... :-)

Dani organitzant... l'Àlex no ho vau clar...

Justin ha punxat... la roda...

Tots mirant la màquina nova de l'Àlex... vaya ganga...

Dani i Eloy

Al principi tots reiem... Jesus ja estava tramando el ataque...

Àlex amb la bici voladora nova.


Hola a tothom!!
Avui una grupeta inical de 8 Picornells hem fet una sortida a Ullastrell força divertida i animada... hem quedat a les 9,30 a la plaça de l'Ajuntament d'Esplugues, alguns "se las prometien muy felices" ja que han aparegut amb pantaló curt(Manel, Eloy, Jesus i Justin), de fet aquesta ha sigut la excusa per que l'entranyable Jesus començes a apretar amb el vent en contra, ens ha posat a tots en fila de 1... tot el grup ha seguit el seu ritme, menys jo... l'Òscar... m'he quedat uns metres enrere... en poc temps ens plantem a Martorell, agafem la carretera d'Olesa i rapidament començem a pujar Ullastrell... a les primeres rampes Justin punxa... jo em paro a ajudar-lo mentre veig com les màquines marxen cap a munt... la cosa es complica quan al canviar la càmara es torna a punxar... truquem a l'Àlex que baixi a portar-nos un altre càmara, la canviem i seguim pujant... en aquests moments d'impas es trenca el grup... i manel, Jesus i Eloy marxen cap a casa Yamil i Dani ens esperen i marxem tots junts a buscar el bar per fer el bocata...jajaja l'Àlex ja no pot més i comença a demanar el bocata... arribant a les fonts parem a esmorzar....(Joan, que ens està passant???) El Dani s'estrena com a Triatleta bocadillero... Yamil flipa amb el meu bocata de panceta, Justin prova la suggerència del Cambrer... bocata de truita de toñina... Àlex recupera forçes i Dani diu que no li fem fotos amb el bocata... jajajja jo gaudeixo del moment :-)
Quan acabem d'esmorzar agafem les màquines i cap a casa, pujant per les Planes... aquí a l'Àlex la visitat el hombre del mazo i la Mary l'ha trucat preocupada pk no arribava a casa... evidentment lÀlex ha dit que era culpa meva... ui el dia que me pille la Mary... me va a poner firmes... :-)
Us convocarem a la propera sortida de bici bocadillera... :-) t'apuntaràs Joan? Oriol? Hèctor? :-D