dimarts, 7 d’abril del 2009

Cursa dels Bombers 09

El Joan és d'un altre galaxia... :-)

Àlex "dandolo todo"... o no.... :-)

Sortida espectacular, "where the streets have no name..."


Cursa Bombers 2009 - 05 Abril 2009 - 10:00

Tinc ganes de fer aquesta cursa.. tot i que aquest any no tinc ni massa clars els objectius ni em trobo en molt bona forma, decideixo anar fent... i com qui no vol la cosa, em trobo a la sortida de la Cursa de Bombers.

Dia enteranyinat i amb bona temperatura... Molt bon ambient i molta, però molta gent: 17500 participants. Hem quedat amb el Justin, el Ferran i l'Alex a l'estació de França i cap a les 9:40 i després d’escalfar una mica i dels pipis de rigor, ens col.loquem en els calaixos de sortida corresponents. Ens trobem al Joanet que evidentment està en el 1er calaix (sub 37'). Està buscant al Manu Juarez per córrer junts però no el troba. El pobre està en el calaix sub 42' perquè els de la organització han estat molt rigorosos amb l'acreditació de temps i qui no en portava o era de feia més d'un any d'antiguitat, et posen a on volien...

El Ferran, l'Alex i jo mateix anem comentant les tàctiques i els objectius de cadascun. Volem baixar de 38' (tot i que el coco em diu que potser faré millor temps... però va ser només el coco perquè el cos no em deia pas el mateix...). Tinc pipi però ja no puc fer res... Bé, si que podria fer-ho però no es plan... Només queden 3 minuts per la sortida... ens apilotem tots... compte enrere i el "carismàtic" Sr. Hereu en plena forma, dona la sortida amb "Where the streets have no name" de U2 de fons...

Comença la cursa... Aquest cop es nota que s'ha controlat bastant el tema perquè tot i que hi han alguns corredors que no saps què cony fan allà al mig, el ritme es bastant bo des de bon principi i els primers metres son força fluïts... Intento controlar els temps de pas i vaig mirant el crono... L'Alex i el Justin el porten escrit en un braçalet que s'han fet... Mirant el crono per veure com vaig en els primers 500m em menjo (però literalment) un del globus gegants de Nike que marquen el recorregut... El Ferran i l'Alex es pixen de riure i es sent una veu d'un corredor que em diu "el primero y en la frente" i mai millor dit. El cop em deixa mig estabornit i suposo que va ser quan el coco se'm va col·locar en el seu lloc i vaig començar a veure les meves autèntiques possibilitats. Passem el 1er Km a 3:41 i l'Alex es queixa de que anem massa ràpids... El Ferran no diu ni mu... I anem tirant... Al Km 3 ja començo a patir una mica.. tinc flato i el Ferran ja es col·loca per davant meu... Intento seguir el seu ritme i arribem al Km 4 (el de l’avituallament) junts... Cada cop em costa més seguir-lo i al 5 ja està uns segons per davant meu... La Gran Via se'm fa llarguíssima... No paro de pensar que no podré baixar de 38' i em qüestiono seguir corrents... Em comencen a passar alguns corredors i ja sabeu que això és fatal per l'ego... Però vaig aguantant com puc... i sense adonar-me' ja estic al 8... Em consolo pensant que girarem Via Laietana i que com fa baixada serà més fàcil... Ja estic al 9... Miro el crono... Encara tinc possibilitats... si el faig en 3:40 baixo de 38'... Apreto les dents, el cul i les cames i ho intento... Cony, com costa, em falta alè i forces... que ho faig.. que ja arribo... I aconseguit: 37,54"... Estic a punt de vomitar però puc aguantar el tipus... Com a mínim ho he aconseguit... El Ferran ha fet 36'45" (i a més diu que anava sobrat) i l'Alex acaba en 39'25" i també fa record personal.

Adjunto algunes fotos de la cursa i detallo els resultats de les companyes i companys (crec que no em deixo a ningú):

Joan - 32'33"
Manu Juarez - 34'56"
Octavi - 35'26"
Ferran - 36'45"
Xavi Calvo - 37'20"
Dani - 37'45"
Alex - 39'25"
Eli Bosch - 41'36"
Justin - 42'28"
Mercé Elies - 44'03"
Dani