dilluns, 16 d’agost del 2010

Palmaces 2010 segons per equips!!











Crònica d'Oriol


Hola tots,
Us explico l’experiència d’un cap de setmana a les rodalies de Guadalajara. En concret a Palmaces.
A les 8,30h del dissabte començava l’expedició des de casa del Jesús sortíem la furgo (amb el Capi Joan, Jesús, Octavi, Ramon i jo mateix) i un cotxe amb el Jefe i el Guillermo amb les respectives.
Un cop arribats a destí vàrem deixar les coses al Hotelàs que va reservar el Jesús (Bueno, Bonito y Barato) i ens vam dirigir a fer els tràmits de dorsals boxes,… A les 16:30 començava el tema serio!!!! OBJECTIU PATIR SENSE AGONITZAR!
1.800m Natació: La primera sorpresa es que no sabia que podia haver-hi onades en un llac, doncs sí! Començant des de dintre de l’aigua en un minut ja havia perdut els cracks del club, així que vaig agafar el meu ritme i tot i que la primera bolla se’m va fer llarga em va passar força ràpid i còmode 33min. Acceptable!
60Km BICI: Quina creu!!! Després d’una transició correcte començo a pedalejar, un cop ho tenia tot ven posat començo a veure aigua amb les pócimas del SENSEI (Aigua + Recuperation Sport + Gel) i al posar al bidó a lloc em cau a terra, primer Km i sense un bidó, anem bé!!!! Xino xano vaig agafant el meu ritme, un ritme impressionant, però no se per que no adelanto a ningú i m’adelanta molta gent! L’objectiu era fer un ritme de 30 Km/h el que no vaig comptar es amb el vent frontal, quina putada!!!! Anada duríssima i desprès de 30Km ritme de 24 Km/h, estamos jodidos!!! Mitja volta i vent a favor, quin gust! Mica en mica agafo un bon ritme i aconsegueixo recuperar el parcial. 5Km abans del final veig a uns metres la motivació del dia, un tiu amb un tritraje que posa GUTI, objectiu aconseguit l’adelanto i 2 hores justes de parcial de Bici.
12 km Carrera: Duríssim!!!! Gràcies al meu poc entrenament en Bici no van passar 2 Km que ja tenia símptomes de rampes, s’em pujaven els dos quàdriceps l’objectiu final va passar a ser PROHIBIT CAMINAR. Trist pero cert, quan un ja no li donen més les cames fa el que pot i es el que vaig fer. Primera volta a 5 min/KM la segona a 5,30 min/Km. Mes 800 metros de regal que teníem 1h 08m. Sort que als últims 500m vaig tenir el suport del RAMONET que s’ho va currar molt, i va venir al meu costat a fer-los amb mi!
FINAL : 3h 44min. Experiència maquíssima, totalment diferent a la viscuda en els SPRINTS i gran motivació per seguir entrenant més!
Felicitats al Club que vam fer 2ons per equips gràcies al JOAN(5è), GUILLE(11è) i RAMON(14è)!!!!
Vull donar les gracies en majúscula al JOAN que em va animar a fer aquesta prova i realment vaig passar un cap de setmana impresionant, el Jesús que s’ho va currar molt amb la furgo i hotel i tots els de l’equip que van venir i que em van esperar fins que vaig arribar per animar-me (això que ja feia un rato bo que havien acabat!!!)
Us aconsello molt aquest triatló, ambient impressionant i organització boníssima. Quan acaba tot dutxa en una comuna (tots en pilotes al mig del poble) orquestra i sopar!
Aquí trobareu més fotos;