diumenge, 7 de març del 2010

Marató de BCN 2010


Crònica del gran Joan Montguillot


Hola a tots i totes!!!!!
Avuí faré la crònica de la meva marató...si no l'Oscar s'enfada...jejejeje
En primer lloc felicitar a tots els que heu corregut i a tots els que heu animat......
Bé doncs el dia ha començat amb un bon solet i amb bones sensacions a les cames....a les 8:15 escalfament a la zona èlit i flipar amb les cames dels negrets ( quina canya...semblen d'un altre planeta )...per aquella zona parlo amb en Marcel Zamora, ja que m'havia comentat que faria de llebre de la primera noia i em diu que el segueixi...però em diu que passarà a 1h 14' la Mitja...ufff...la meva resposta ha estat, Marcel tu tira que jo no em vull suicidar...jejejej....amb aquestes m'he trobat amb uns nanos del j'arribu que em diuen que aniran per fer 2h34' i passar la mitja a 1h 16'....doncs amb aquests he anat....
8:30 sortida i primera emoció, la Pl. Espanya està a tope de gent cridant...quina canya...així doncs que endavant....els primers km tot ok...passem el 10.000 en 36'10" molt bones sensacions...seguim endavant....és increible la gent com anima i crida....la pell de gallina i llàgrimes als ulls en molts moments.....
Mitja Marató 1h16'25" vaig molt bé..i del grupet nombrós que erem ja quedem 5 persones.....continuem...arribem al ''bucle'' de la Diagonal...es fa pesat però continuo amb bones sensacions....arribem al km 30 i ens quedem tres en el grupet...jo els hi plantejo de fer relleus d'1km, i com portavem bon rotllo així ho hem fet....durant aquests km anavem com un rellotge a 3'40" més o menys.....passem el 32...33....34.....35...i no veig el famós mur enlloc....continuem endavant....però....arriba l'Arc de Triomf i el 37....UUFFFFFF....allà m'enfonso bastant i els meus companys s'escapen......allà perdo l'ocasió de baixar de 2h35'...però agafem aire, ens concentrem i endavant...en aquell moment la meva obsessió és baixar de 2h 40'....em passen uns 5 o 6 atletes i finalment arribo a meta amb un temps de 2h36'44"...la veritat es que estic molt satisfet de la carrera...es clar que podria haver fet millor marca però estic super content....
Un cop us he pegat el rotllo ( Oscar tu ho has volgut....jejeje ) vull fer referència a varies persones.....en primer lloc a l'Eva, que m'ha animat en tot moment junt amb l'Eli, i m'ha seguit per tot BCN...ostres estaven a tot arreu...gràcies Eva per acompanyar-me en aquest dia i per estar cada dia al meu costat...
En segon lloc en Jesus i Pinazo....moltes gràcies per seguir-me amb la bici i estar al meu costat en el moments més durs...sou uns bons amics!!!!
En tercer lloc mencionar a la meva germana que avuí no ha tingut un bon dia a causa d'una lesió que arrastra, però ha acabat...gràcies Txell per estar sempre al meu costat...i els meus pares que sempre estan recolzant en tot moment...
En quart lloc fer menció a l'Alex Carreras que no ha pogut córrer per problemes al bessó, però que estic segur que haguéssim estat patitnt junts...
I ja per finalitzar gràcies a tots aquells que heu animat en tot moment ( Truchi, Rocio, Eugenia, Roger, Ferran...etc...)
Bé i ja per acabar felicitar a tots i totes que heu corregut i heu acabat...Juanan, Manel, Israel, Peter, Pedro, Justin, Goodele, Felix, Oscar, Modest...etc....

1 comentari:

Anònim ha dit...

Ei Joan!! Moltes felicitats pel marcote!! Com em vas dir l'últim dia de sèries, tot el que sigui baixar de 2h 40' és anar molt i molt ràpid!! A seguir entrenant, que tens qualitats per fer mooolt bones marques.
Ens veiem Dimecres vinent (que demà m'escaquejo!)

Jaume.