dimecres, 3 de desembre del 2008

Marathon Firenze

Marató de Firenze, Objectiu assolit 3:29:25 Real time... :-)(per Òscar Gómez)

Amb el globo que quasi m'agafa... :-)

Moltes emocions en aquesta competició que ni de conya tenia planificada per aquest any... la marca si que la vaig voler assolir a la Marató de Barcelona, però no va poder ser, just la semana abans de la competició vaig encostipar-me i això va fer que les meves prestacions baixessin considerablement.
A mitjans del més passat vaig decidir anar a Florència a fer la Marató, però l'objectiu del 3:30 no me'l vaig plantejar fins que no vaig arribar a l'hotel de Florència... :-) de fet jo anava a fer la marató, divertir-me, no petar i no lesionar-me i al final vaig aconseguir tot això i a sobre vaig baixar del 3:30... la putada d'això és que ara m'hauré de plantejar un altre objectiu... no? :-)
La experiència ha estat fantàstica, he tornat a una ciutat al:lucinant, m'he divertit molt, he conegut a gent, he fet fotos, he menjat de P.M., i he corregut un altre marató.
Qui vulgui llegir la crònica extensa de la competició pot passar pel meu blog http://sprintcraig.blogspot.com/ no vull acaparar l'espai del blog de l'equip... :-)