dimecres, 19 de novembre del 2008

Duatló de Viladecavalls

El diumenge un component de l'equip va anar al duatló de muntanya de Viladecavalls, aquesta és la seva petita crònica... :-)
Anant per parts, sí que vaig anar a la duatló, tot i que no em vaig trobar gaire bé. Vaig córrer massa lent i a sobre de la bici les pujades se'm feien eternes. Després a mitja cursa dins d'una trialera, pico al costat amb una pedra, aquesta enfonsa la tanca de la roda contra el disc de fre i el trenca, lògicament un servidor va sortir volant...reparació d'emergència in-situ i a continuar. Al final vaig fer sobre el 40-42è,...i quan arriben les classificacions no surto...en fin, no va ser el meu dia. Però vaig escriure un mail a la federació per tal de que em fain sortir a les llistes i m'acaben de trucar demanant-me el núm.de xip...he flipat, sí que s'ho prenen en serio... Bé a veure si aquest mail arriba...us deixo la foto del disc de fre i la tanca després de la cursa. A la propera a veure si en som més!
juanan.