dissabte, 1 de novembre del 2008

Cursa de l'amistat (memorial Francesc mates)

Juanan apretant a la pujada.

Ferran i Jo esperant el sorteig.
Avui s'ha cel·lebrat la cursa de l'amistat, memorial Francesc Mates, en la seva 28 ena edició.
Segurament per la pluja han faltat alguns dels component de l'equip que van assegurar la seva presència... :-) què t'ha passat Joan???
No se si el juanan i la Eva han anat a competir... com que no els conec encara... no se si hi eren.
La veritat és que a les 6 del matí plovia moltíssim... però el Ferran, el Juanan i Jo hem anat a correr, per sort no ha plogut en tota la competició, però després mentre gaudiem del sorteig típic d'aquesta cursa si que ens hem mullat una mica...
El Juanan, al que encara no tinc el gust de coneixer, ha quedat segón amb un temps estratosfèric d'1:04:27, felicitats company!!
La cursa dels components dos altres dos l'equip han estat la cara, Ferran ha quedat el 28 amb 1:15 i la creu, Jo quedant el 155 amb 1:31... avui no m'he trobat bé... :-(((
Al final una matinal xula en la que ens ho hem passat prou bé.
La sertmana que ve la Mitja de castellbisbal o la de Salou. Qui s'apunta???

1 comentari:

Jovi ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.