dilluns, 9 de novembre del 2009

cursa del'amistat 09


Ja tenim aquí la crònica de la Eva :-)
Bé, doncs faré una petita crònica de ''La cursa de l'amistat''....ufffffffffffff......mientras veo como bailan los de ''Fama a bailar''...així m'inspiro i a veure si acabo ballant com ells....jijiji...

Bé súper equip!!! pel que fa a la cursa de l'amistat, què he de dir!!, doncs que em van apuntar sense assabentar-me, en contra de la meva voluntat, ruffiiiiianes!!!, però la veritat és que al final he de donar les gràcies per això....Per altra banda també he de dir que la nit abans tampoc la volia fer...però també he de donar les gràcies a en Joan....uffff....si voleu que us ho digui no sóc competidora però sí competitiva i només pensar que quan estigui a la sortida m'he d'esforçar...a vegades em causa una mica d'estrès....això que quan m'hi poso ho disfruto com una boja i m'ho passo de conya.....però bé, la cosa va per aquí.....Vaig gaudir molt la carrera des del principi fins al final....només començar em transformo i no veig res més que l'asfalt i intento gaudir de tot el que puc...i així va ser.....la baixada....el carrer entença i la pujada....ufffff...la pujada....Pinasso, sempre m'enrecordaré de les teves paraules.....però no et pensis que també em van servir per anar endavant i finalment guanyar.....gràcies Oriol perquè em vas ajudar en l'últim tram....em va anar molt bé, la veritat!!!....Però també en aquesta petita crònica volia afegir a en Joanet que va ser també tot un campió, llàstima que no la va poder guanyar..ja que haguéssim fet ''doblet'' familiar....no et preocupis Joan jo sé que ets molt bò i que altres èxits esportius t'esperen, no ho dubto de un campió i lluitador com tú ets.....
Per finalitzar,només vull dir que comencem una nova etapa i temporada que espero que tots la gaudim al màxim....en el meu cas, com sempre, tiraré de les meves meravelloses sensacions tant en la vida com en l'esport!!!!
EVA MARTI










Aquest any un grup bastant gran de Picornells vem anar a correr la cursa de l'amistat, una de les mítiques de la nostre ciutat.
La cursa surt des del Castell de Montjuïc i acaba molt a prop del Tibidabo, travessant tot Barcelona, aquest any va ser espectacular ja que vem correr unes 500 persones i es van acabar les inscripcions molt aviat, es nota que està de moda fer esport... :-)
Pel que fa als components de l'equip vem fer una molt bona cursa quedant el Joan el sgon de la general i la Eva la primera noia... i això que sortia xino,xano... :-) la resta de companys van fer molt bon temps quedant 4 Picornells en tre els 10 primers... IMPRESSIONANT... :-)
La resta vem fer també bones curses i sobretot bon ambient i catxondeo, que és important això de riure en aquesta vida... no us sembla? :-)
A l'espera de la crònica de la nostre campiona deixem constància de l'activitat de l'altre dia.