dimarts, 10 de febrer del 2009

Mija Marató de Barcelona i Picornells mediàtics... :-)

Bé amics aquest darrer cap de setmana els nostres companys d'equip han fet una gran actuació a la mitja marató de Barcelona i a sobre cada dia som més mediàtics ja que en el programa del Club de TV3 van entrevistar al nostre Entrenador i gran triatleta el Joan Montguillot, que va correr la mitja en 1:10 a ritme de Keniata.
A destacar també les grans curses de l'Àlex, el Juanan, la Eli, el Ferran i la Mercè.
Crònica de Juanan
Per mi era la primera mitja després de gairebé any i mig, doncs després de fer la marató de Berlin al 2007 vaig acabar ben fart de l'asfalt.Tot l'any passat fent muntanya i amb l'Aran acabada d'arribar sortir a rodar més de50' ja era molt. Tenia clar que se'm faria molt llarga...A la sortida trobem al Joan i l'Alex i ja es veu que estan a tope i neguitosos per sortir, Déu n'hi do la cursa que van fer, els vaig veure allunyar-se molt ràpid els primers 300m, després cadascú al seu lloc. La cursa es resumeix molt fàcil, doncs des del km3 o així vem fer un grupet de 6 o 7 que vemanar relativament junts fins el final, protegint-nos com podíem del vent.Vaig arribar sorprenentment bé al 10, 35:40, a partir d'aquí i fins al km14 les forces van anar desapareixent molt ràpidament...girar cap a Diagonal Mar amb tot el vent que feia i anar paralels a la ronda se'm va fer etern...però en el grupet anàvem fent, ara tiro jo, ara tú i anàvem mantenint un bon ritme. Ja arribats al 17 sembla que el gel que m'acabo de prendre em reconstitueix una mica i puc tirar un pelet més, marxant amb dos més dels que quedàvem al grupet, això sí la recta que coincidia amb la linia de sortida i el tram final per entrar a meta semblava que no s'acabaven. Això sí, l'endemà les cames estaven molt i molt tocades,...A l'arribada veig l'Alex que encara transmet més energia que abans de la cursa, tot i la pallissa que s'ha fotut, simplement espectacular aquests nois.
"crònica" del Joan.... :-)
DIUMENGE VAIG CORRER TANT COM VAIG PODER SEGUINT A UN TAL BENITO OJEDA (FINS QUE ES VA RETIRAR) I A UN ANGLÈS MOLT PRIM.....I COM DIU L'AMIC MANU JUAREZ....NO PENSAR EXECUTAR...JEJEJEJEJE
Aqui us deixo unes fotos i l'enllaç del Video...





4 comentaris:

Ferran Heredia ha dit...

Ei merci, no havia vist fotos de l'arribada!!

C.E.Picornell de Barcelona ha dit...

Dona-li les gràcies al Juanan que és qui les ha buscat... :-)

Anònim ha dit...

necessit contactar amb javier catasus,som un noi de mallorca que vaig entrenar amb ell a barna fa 17 anys.moltes gracies

Anònim ha dit...

ah,per cert,el meu correu es fisiosalut@telefonica.net.moltes gracies.ho he posat aqui perque hi he trobat fotos seves...on ell surt.